دانلود فیلم Baghban 2003

 

فیلم سینمایی باغبان به‌کارگردانی Ravi Chopra در 16 سال پیش . یعنی سال 1382 در گونه درام و عاشقانه تولید شده است. باغبان توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون یعنی نمره 6.4 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد . که نشان می‌دهد عموم مردم باغبان را اثری متوسط . اما مفید برای تماشا ارزیابی می‌کنند.

بازیگران فیلم باغبان

بازیگران فیلم باغبان چه کسانی هستند؟ . در باغبان بازیگرانی چون آمیتاب باچان، Hema Malini، Aman Verma، Samir Soni، Saahil Chadha، Nasir Khan و Suman Ranganathan به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم باغبان حدود 14 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند . که از نظر تعداد بازیگران می‌توان باغبان را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌ لحاظ کارگردانی فیلم باغبان . با توجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است . باید بررسی کرد آیا Ravi Chopra به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان . همچنین تیم بازیگری باغبان توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟
از دیگر بازیگران فیلم باغبان می‌توان به Divya Dutta، Arzoo Govitrikar، Rimi Sen، Paresh Rawal، Lillete Dubey، Sharat Saxena و سلمان خان اشاره کرد.
متوسط سن بازیگران باغبان براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون یعنی ثبت شده . 57 سال است که نشان می‌دهد بازیگران باغبان عمدتا از نظر سنی افرادی پیر و باتجربه هستند.

داستان فیلم باغبان

از محتوا و داستان فیلم باغبان چقدر اطلاع دارید؟ . فیلم‌نامه باغبان توسط Shafiq Ansari و Satish Bhatnagar نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان باغبان منتشر شده است . می‌خوانیم: «رائول و بوجا زوج سالخورده ای هستند که سال ها با عشق زندگی کرده . در زندگی هیچ کم وکاستی برای فرزندانشان انجام نداده اند. به خاطر مشکلات مالی فرزندانشان خود را بازنشسته کرده . فرزندانشان تصمیم می گیرند آنها را از هم جدا کرده . باعث رنجش انها می شوند… »

فیلم باغبان و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان . بازیگران فیلم باغبان نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد . براساس آمارها فیلم باغبان به طور متوسط . فعالیت 12ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم . فیلم باغبان بهترین اثر Hema Malini، Aman Verma، Samir Soni، Suman Ranganathan و Divya Dutta در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
3 تن از بازیگران باغبان . اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند . در واقع در باغبان 3 بازیگر فیلم اولی بوده‌اند . Saahil Chadha، Nasir Khan و Arzoo Govitrikar.
همچنین Ravi Chopra کارگردان باغبان . اولین همکاری خود با بازیگرانی چون Samir Soni، Suman Ranganathan، Divya Dutta، Rimi Sen، Paresh Rawal، Lillete Dubey و Sharat Saxena را در این اثر تجربه کرده است . در میان بازیگران باغبان نیز 77 همکاریِ اول رخ داده . به‌ عبارت دیگر در این فیلم . میان هر یک از 14 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته . که 77 همکاری برای اولین‌مرتبه در باغبان رخ داده است. مانند: آمیتاب باچان و Aman Verma، Hema Malini و Samir Soni، Saahil Chadha و Nasir Khan، Suman Ranganathan و Divya Dutta، Arzoo Govitrikar و Rimi Sen.
آیا می‌دانید کدام هنرمندان فیلم باغبان فوت‌کرده‌اند؟ از میان عوامل و بازیگران فیلم باغبان، 1 نفر به دیار باقی سفر کرده است و دیگر در میان ما نیست: شادروان Ravi Chopra.

 

دانلود فیلم Baghban 2003